7 sposobów umacniania relacji w pracy

grupa-ludzi-tworzy-z-piesci-wieze

7 sposobów umacniania relacji w pracy

15:25 29 Maj in Efektywność osobista
0 Comments

Jak budować pozytywne relacje w pracy? Jak uzyskiwać najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim? Instrukcja sukcesu, poparta światowej sławy autorytetem.

1. Najpierw słuchaj

►Wiele relacji zostaje zerwanych bo żadna ze stron nie słucha drugiego rozmówcy

2. Bądź wyczulony

►Jeśli okażesz wyczulenie na cudze potrzeby, ludzie będą skłonni naginać dla Ciebie zasady i zrobią nawet więcej niż to o co ich poprosisz.

3. Utrzymuj kontakt wzrokowy

►Kontakt wzrokowy pozwala nawiązać więź i wzbudza zaufanie.

4. Przyjmuj naprawdę dobre nastawienie

►Jeśli jedna strona wykazuje pozytywne nastawienie to podświadomie druga strona działa w ten sam sposób.

5. Stosuj gesty otwartości

►Gesty te pokazują, że rozmówca nie ma nic do ukrycia i jest otwarty na współpracę. Przykładowe gesty: wstawania na powitanie, pokazywanie otwartych dłoni.

6. Znajdowanie wspólnych tematów

►Wspólne tematy i podobieństwa ułatwiają proces budowania dobrych relacji.

7. Pozwalaj mówić drugiej osobie

►Daj dojść do głosu drugiej osobie i zadawaj pytania. Pokaż, że jesteś uważnym słuchaczem.

Źródło: Pang Li Kin, Profesjonalny wizerunek. Droga do sukcesu

[Fot.: fotolia.com]

admin

slawomir.kazimierczak@door.com.pl

Administrator serwisu

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
500
wpDiscuz
X