STRATEGIA POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW – TEN CC

Proces zdobywania nowych klientów jest złożony i zależy od wielu czynników. Jednym z takich czynników jest inicjowanie i utrzymywanie relacji z klientem, i właśnie na tych obszarach koncentruje się szkolenie. Nabyte umiejętności pozwalają budować i rozwijać bazę klientów oraz tworzyć udane relacje biznesowe. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują wiele ćwiczeń praktycznych.

Obszar tematyczny:

Zdobywanie nowych klientów, strategia nawiązywania kontaktów handlowych, proces pozyskiwania nowych klientów, narzędzia sprzedażowe

Rezultaty:

  • Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów
  • Umiejętność budowy własnej bazy danych
  • Zwiększenie efektywności kontaktów handlowych

Grupa docelowa:

Trening przeznaczony jest dla pracowników rozpoczynających budowanie własnej bazy klientów oraz handlowców, których zadaniem jest poszukiwanie nowych odbiorców oferowanych produktów i usług.

Wartość dodana:

Uczestnicy zdobywają wiedzę z zakresu psychologii i doskonalą praktyczne umiejętności – dzięki temu skuteczniej wpływają na rozwój relacji z nowym klientem.

Czas trwania: Zgodnie z potrzebami klienta

Dowiedz się więcej

Programy rozwoju kompetencji doradczych i sprzedażowych

X