TRUDNE SYTUACJE W OBSŁUDZE KLIENTA

Radzenie sobie z niezadowoleniem klientów i ich emocjonalnymi reakcjami jest konieczne do skutecznego utrzymywania udanej obopólnej relacji. Szkolenie pozwala na zbudowanie funkcjonalnej struktury komunikacji. W trakcie szkolenia ćwiczona jest umiejętność odpowiedniego reagowania oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Obszar tematyczny:

Przyczyny niezadowolenia klientów, język korzyści, struktura komunikacji z klientem, reakcje na zachowanie emocjonalne

Rezultaty:

  • Wzrost zadowolenia u klientów
  • Utrzymanie dobrej relacji z klientem
  • Tworzenie dobrej opinii o organizacji

Grupa docelowa:

Pracownicy działów obsługi klienta, recepcji, sekretariatów oraz wszystkich pozostałych mających kontakt z klientami.

Wartość dodana:

Praktyczny aspekt szkolenia pozwala na przećwiczenie umiejętności na autentycznych przykładach.

Czas trwania: Zgodnie z potrzebami klienta

Dowiedz się więcej

Programy rozwoju kompetencji doradczych i sprzedażowych

X