DOOR Poland Sp. z o.o.

Blog poświęcony tematyce warsztatów

Twórz synergię

16:35 13 Marzec in Efektywność osobista
0 Comments

Synergia sprowadza się do prawdy, że „co dwie głowy, to nie jedna”. Synergia to nawyk kreatywnej współpracy. To praca zespołowa, otwartość i przygoda, jaką jest znajdowanie nowych rozwiązań starych problemów. Aby skutecznie rozwiązywać problemy, wypracuj w sobie nawyk robienia dwóch poniższych rzeczy: Poszukuj różnych punktów widzenia –...

Informacja zwrotna od menedżera zmieniła jej życie

16:43 24 Luty in Zarządzanie
0 Comments

Była prezes firmy Kraft Foods, Ann M. Fudge, należy do kobiet, które odniosły największe sukcesy w amerykańskim biznesie. Na początku swojej kariery pracowała jako kierownik projektu w dużej, renomowanej firmie. Problem, jaki się wówczas pojawił, dotyczył jej nowo zatrudnionych pracowników. Byli to ludzie w podobnym wieku,...

W jaki sposób delegować odpowiedzialność?

09:46 19 Luty in Zarządzanie
0 Comments

Zlecając zadania skuteczni menedżerowie o wiele bardziej skupiają się na delegowaniu uprawnień (Nawyk 1), niż wydawaniu poleceń. Aby stosować takie podejście, powinieneś skupić się na kliku kwestiach. Koncentruj się na wynikach, a nie metodach pracy. Jasno przedstawiaj swoje oczekiwania, ale pozwól pracownikom, żeby sami wybierali metody...

X