Chat with us, powered by LiveChat

STOREWARS

StoreWars jest jedną z najbardziej wyrafinowanych i kompletnych symulacji biznesowych. Stosowana przez wiodących producentów branży FMCG w ponad 40 krajach, zapewnia unikatowy program rozwojowy, który eksploruje zależności interakcji pomiędzy dostawcami i detalistami. Praktyka podejmowania decyzji biznesowych jest kwestią istotną dla każdego pracownika w sektorze detalicznym, który w obecnych czasach ulega szybkim przemianom. Szczególnie ważne są umiejętności negocjacyjne, zdolność podejmowania decyzji oraz wyraźne rozumienie odpowiedzialności oraz konsekwencji podjętych wyborów. Uczestnicy programu Storewars mają za zadanie prowadzić biznes z sektora FMCG. Podczas zarządzania firmą, jej strategią oraz zasobami, rozwijają intuicyjne rozumienie biznesu, jego elementów funkcjonalnych oraz sposobów na uzyskanie mocnej przewagi konkurencyjnej na rynku, poprzez stworzenie modelu współpracy na bazie podejścia win – win.

Cele szkolenia Kluczowe rezultaty:

  • Tworzenie i wdrażanie solidnych strategii dla organizacji, rynku, produktu i klienta,
  • Całkowite zarządzanie biznesem: Total business management: zarządzanie zasobami firmy by osiągnąć cele rynkowe,
  • Podejmowanie i wdrażanie racjonalnych decyzji taktycznych i monitorowanie ich efektywności,
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne • Rozwój inteligencji emocjonalnej
  • Umiejętności analizy dużej ilości danych, umiejętność odnajdywania kluczowych informacji oraz przekształcania ich w przynoszące zysk decyzje,
  • Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, zarządzanie portfolio produktów marki,
  • Zarządzanie portfolio produktów: perspektywa producenta oraz detalisty
  • Analiza zyskowności, wypracowanie obopólnie korzystnych relacji handlowych,
  • Tworzenie efektywnego systemu dla konsumentów, zakupowców oraz trade marketingu
  • Siła marki i siła sklepu: zarządzanie umysłami i półkami
  • Analiza SWOT • Segmentacja rynku: percepcyjna vs. Rzeczywista
  • Podstawy rachunku zysków i strat:
    • Perspektywa producenta i detalisty
    • Zyskowność klientów i dostawców
    • KPI detalista vs. producent
  • Analiza wyników marki: perspektywa producenta i detalisty
  • Podstawy zarządzania kategoriami
  • Kalkulator negocjacji oparty na Excelu
  • Fromuła obliczeniowa dla wpływu warunków handlowych na finanse
  • Kalkulacja kosztów rabatów i promocji
  • Modelowanie cen
  • Kalkulacja efektywności rozkładu na półkach: perspektywa producenta i detalisty
  • Wydatki na marketing: alokacja budżetu i podstawy kalkulacji efektywności

Więcej informacji:
+ 48 22 824 07 92

05-07 czerwca 2019
06-08 listopada 2019

Nie jestem płatnikiem VAT

PROSZĘ O WYSTAWIENIE FAKTURY PRO FORMA

  • koszt rezygnacji na 6 tygodni wcześniej 30% ceny
  • koszt rezygnacji na 4 tygodniewcześniej 50% ceny
  • koszt rezygnacji na 2 tygodni wcześniej 70% ceny
  • koszt rezygnacji na 1 tydzień wcześniej - konieczność pełnej opłaty

Akceptuję warunki rezygnacji*

X