Fachowa
obsługa klientów

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Zapisz się na szkolenie! Profesjonalna obsługa klienta bez tajemnic. Podnoś jakość obsługi klienta w swojej firmie. Sprawdź program szkolenia, wybierz termin szkolenia i poznaj tajniki profesjonalnej obsługi klienta.

Obsługa klienta – szkolenia dla konsultantów i sprzedawców

Co zrobić, żeby klient do Ciebie wracał? Jak się z nim profesjonalnie komunikować? Jak odpowiadać na zastrzeżenia klienta i jak pracować z trudnym klientem? Odpowiedzi na te i inne pytania odnajdziesz na naszym szkoleniu. Kompleksowe szkolenie z obsługi klienta w DOOR pozwoli Ci skutecznie przyciągać odbiorców i prowadzić profesjonalną obsługę klienta. Udoskonalaj swój dział obsługi klienta, zapisz się na szkolenie online lub szkolenie zamknięte.

Wszystkie badania wskazują na rosnące znaczenie procesu obsługi klienta. Kluczem do zadowolenia i lojalności klienta są poszczególne zdarzenia, swoiste „chwile prawdy”. Doświadczenia, jakie mają klienci z firmą dostawcy dotyczą różnych obszarów organizacji. Nie łatwo je kontrolować. Są wypadkową złożonych w procesie sprzedaży obietnic, możliwości i sprawności w ich realizacji. Konkurencyjność rynku zwiększa możliwości wyboru, a tym samym lojalność klienta jest ciągle wystawiana na próbę. Wszystkie te kwestie powinny być wzięte pod uwagę przez osobę, która tę złożoność musi przełożyć na rozmowę z klientem. Czyli przez kogo?

Dla kogo szkolenie z obsługi klienta?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • podnieść jakość obsługi klienta w firmie wśród osób obsługujących klientów,
  • zrozumieć potrzeby i oczekiwania Twoich klientów,
  • nauczyć się, jak rozmawiać z klientami,
  • zachować profesjonalizm w obsłudze trudnego klienta i w trudnych sytuacjach konfliktowych,
  • zbudować społeczność lojalnych klientów,
  • zwiększyć sprzedaż.

Kto skorzysta na szkoleniu Fachowa obsługa klienta?

  • sprzedawcy i handlowcy,
  • pracownicy działu obsługi klienta, BOK, call center i helpdesk (również telefoniczna obsługa klienta),
  • pracownicy restauracji, sklepów, recepcji hoteli i firm,
  • właściciele niewielkich przedsiębiorstw usługowych

Zapisz się na szkolenie z obsługi klienta – zadzwoń +48 662 287 280 albo napisz door@door.com.pl. Zostań ekspertem w obsłudze klienta.

Tematy warsztatu – zobacz, czego się nauczysz

  • Obsługa klienta jako kontynuacja sprzedaży
  • „Chwile prawdy” decydujące o zadowoleniu i lojalności klienta
  • Psycholingwistyka dobrych relacji
  • Zasady wywierania wpływu i ich praktyczne zastosowania w obsłudze klienta
  • Trudne sytuacje w relacjach z klientem – obrona interesów firmy i samego siebie, obsługa trudnego klienta.

Czas trwania: 1 dzień

Po warsztacie uczestnicy realizują poznane umiejętności w ramach sugerowanego planu wdrożenia z wykorzystaniem proponowanych narzędzi. W ten sposób mają szansę na realną poprawę rezultatów w obsłudze klienta. Zapisz się na szkolenie. Obsługa klienta, zasady aktywnego słuchania, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, budowanie pozytywnego nastawienia – zdobywaj wiedzę i umiejętności, rozwijaj swój dział sprzedaży.