Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne są wymagane praktycznie na każdym stanowisku, gdyż sprawne komunikowanie się jest podstawą efektywnej organizacji. Świadomość własnego stylu komunikacji i jego wpływu na funkcjonowanie otoczenia, a również zdolność jego kontroli jest niezbędna, by zostać zrozumianym, oraz rozumieć innych. Szkolenie jest praktycznym treningiem prowadzącym do wypracowania i przećwiczenia umiejętności koniecznych do efektywnej komunikacji. Metoda szkoleniowa bazuje na scenkach i symulacjach.
Obszar tematyczny:
Komunikacja werbalna, komunikacja niewerbalna, asertywność, mowa ciała, uważne słuchanie
Rezultaty:
- Umiejętność kontrolowania komunikatów
- Znajomość procesu skutecznej komunikacji i potencjalnych przeszkód
- Asertywność w komunikacji
Grupa docelowa:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy podczas bezpośrednich kontaktów ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi, klientami chcą lub potrzebują komunikować się efektywniej.
Wartość dodana:
Wypracowanie umiejętności kontrolowania tego, jak uczestnik jest odbierany i rozumiany przez innych.