Pozyskiwanie nowych klientów

Otwieranie nowych szans współpracy z klientem to najtrudniejszy element procesu, a bez niego nie ma całej reszty.

Potencjalni klienci są zwykle niechętni wobec działań sprzedawcy na tym etapie. Budują cały system zabezpieczeń, by uniknąć interakcji.

Motywacja sprzedawców szybko spada wraz z ilością niepowodzeń.

Konkurencja robi to samo, a klienci tym bardziej wszystkich postrzegają jako natrętów.

Jak zatem zwiększyć swoją skuteczność, podtrzymać dyscyplinę w realizacji tych działań i wyraźnie odróżnić się od innych?

Tematy szkolenia:

  • Nie chodzi o spotkanie, ale o wartościową rozmowę.
  • Ocena i porządkowanie szans – nie tylko więcej, ale lepiej.
  • Moja propozycja wartości – czyli dlaczego mieliby właśnie ze mną rozmawiać.
  • Przełamywanie niechęci jeszcze przed rozmową.
  • Planowanie pierwszej rozmowy.
  • Potencjalne pytania i zastrzeżenia klienta oraz moje odpowiedzi.
  • Realizacja planowanej rozmowy i dalsze kroki

    Koszt: 1000 zł netto + 23% VAT






    Płatność:
    Jestem płatnikiem VAT

    Nie jestem płatnikiem VAT

    PROSZĘ O WYSTAWIENIE FAKTURY PRO FORMA