ACCOUNT MANAGEMENT

Jakość zarządzania relacjami z kluczowymi klientami często stanowi o sile przewagi konkurencyjnej organizacji. Kontakty z klientami powinny prowadzić do rozwoju współpracy i wykorzystania pełni potencjału obydwu stron. Szkolenie pokazuje drogę do szczególnej dbałości o klienta, która przekłada się na sukces biznesowy.

Obszar tematyczny:

Kluczowi klienci, zarządzanie relacjami, prezentacja przed klientem, plany rozwoju współpracy

Rezultaty:

  • Wzmocnienie konkurencyjności
  • Skuteczne zarządzanie relacją z klientem
  • Umiejętność wykorzystania atutów swojej organizacji

Grupa docelowa:

Account menedżerowie oraz wszystkie osoby, do obowiązków których należą kontakty z ważnymi dla firmy klientami

Wartość dodana:

Uzyskanie świadomości swoich unikalnych mocnych stron i poznanie sposobów na wyprzedzenie konkurencji w dbałości o klienta.

Czas trwania: Zgodnie z potrzebami klienta

Dowiedz się więcej

Programy rozwoju kompetencji doradczych i sprzedażowych

X