Pozyskiwanie nowych klientów – szkolenie
Otwieranie nowych szans współpracy z klientem to najtrudniejszy element procesu, a bez niego nie ma całej reszty.
Potencjalni klienci są zwykle niechętni wobec działań sprzedawcy na tym etapie. Budują cały system zabezpieczeń, by uniknąć interakcji.
Motywacja sprzedawców szybko spada wraz z ilością niepowodzeń.
Konkurencja robi to samo, a klienci tym bardziej wszystkich postrzegają jako natrętów.
Jak zatem zwiększyć swoją skuteczność, podtrzymać dyscyplinę w realizacji tych działań i wyraźnie odróżnić się od innych, a w efekcie przyciągnąć nowych klientów?
Tematy warsztatu z pozyskiwania klientów
Aktywne pozyskiwanie klientów jest jednym z głównych wyzwań w firmie. Najważniejszym celem jest przecież zwykle profesjonalna sprzedaż. Bez pozyskiwania nowych klientów nie może działać żadna organizacja. Dlatego, jeśli zależy Ci na jej rozwoju, skorzystaj ze szkolenia z pozyskiwania nowych klientów. O czym będziemy rozmawiać na warsztatach?
- Liczy się wartościowa rozmowa z klientem, nie samo spotkanie.
- Ocena szans na pozyskiwanie klientów – więcej i lepiej.
- Propozycja wartości dla nowych klientów – dlaczego mają rozmawiać właśnie z Tobą.
- Zapobieganie niechęci zanim rozpocznie się rozmowa z potencjalnymi klientami.
- Planowanie pierwszej rozmowy.
- Pytania i zastrzeżenia potencjalnych klientów i odpowiedzi.
- Realizacja rozmowy i kolejne kroki.
Czas trwania: 1 dzień
Po warsztacie uczestnicy realizują poznane umiejętności w ramach sugerowanego planu wdrożenia z wykorzystaniem proponowanych narzędzi. W ten sposób mają szansę na realną poprawę rezultatów i rzeczywiste pozyskanie klientów.
Dla kogo szkolenie z pozyskiwania nowych klientów (prospectingu)?
Pozyskanie nowego klienta to wyzwanie, z którym muszą się zmierzyć osoby na wielu stanowiskach. Rozwijanie umiejętności sprzedażowych pozwala pozyskiwać klientów w każdej branży, ale komu takie szkolenie przyniesie najwięcej korzyści?
- Handlowcy, przedstawiciele handlowi.
- Specjaliści ds. sprzedaży w firmie.
- Managerowie sprzedaży każdego szczebla.
- Pracownicy działu sprzedaży i działu obsługi klienta.
Ze szkolenia skorzysta każdy, kto na co dzień mierzy się z wyzwaniem pozyskiwania klientów.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Czego nauczymy Cię podczas szkolenia Pozyskiwanie nowych klientów?
- Jak trafić do odpowiedniego klienta?
- Jakie są techniki pozyskiwania klientów?
- Jak rozpoznać potrzeby klienta?
- Jak pokonać obiekcje potencjalnych klientów?
- Jaką ofertę dedykowaną dla klienta przygotować?
Zapisz się na szkolenie i naucz się, jak pozyskiwać nowych klientów
Realizacja celów sprzedażowych wymaga strategii i odpowiedniego podejścia do potencjalnych klientów. Konieczne są też zaawansowane umiejętności handlowe, takie jak efektywna komunikacja lub negocjacje zakupowe. Na szkoleniu z pozyskiwania nowych klientów w firmie szkoleniowej DOOR poznasz proces sprzedaży od podszewki oraz pozyskasz metody pozyskiwania klientów, które faktycznie działają. Szkolenie handlowe „Pozyskiwanie nowych klientów” stworzyliśmy po to, aby ułatwić Ci proces generowania leadów oraz docieranie do potencjalnego klienta zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i podczas rozmowy telefonicznej oraz w mediach społecznościowych. Przekonaj się, jak pozyskać nowych klientów.
Jak zapisać się na szkolenia ze sposobów pozyskiwania potencjalnych klientów i inne warsztaty w DOOR? Wybierz rodzaj szkolenia (szkolenia zamknięte, szkolenia otwarte, organizowane stacjonarnie lub online). Sprawdź termin szkolenia i zapisz siebie i swój zespół. Zadzwoń do nas +48 662 287 280 lub napisz wiadomość na door@door.com.pl.