Wśród licznych szkoleń z technik sprzedażowych podejście CCS wyróżnia się dopasowaniem do etapu sprzedaży, oraz praktycznym ćwiczeniem uzyskiwania od klientów odpowiedzi na kluczowe pytania. Prowadzenie rozmowy sprzedażowej jest umiejętnością, którą można wypracować, a które bezpośrednio przekłada się na pozyskiwanie nowych klientów. Szkolenie jest bardzo praktyczne, a jego uczestnicy pracują na przykładach ze swoich własnych organizacji.
Obszar tematyczny:
Sposób sprzedaży, obszary oczekiwań klienta, proces sprzedaży zorientowany wokół działań klienta, decyzje zakupowe
Rezultaty:
- Pozyskanie nowych klientów
- Umiejętność uzyskiwania odpowiedzi klienta na kluczowe pytania
- Dopasowanie sposobu prowadzenia rozmowy sprzedażowej do etapu zainteresowania zakupem
Grupa docelowa:
Pracownicy sprzedaży posiadający już doświadczenie handlowe
Wartość dodana:
Wypracowanie skutecznego procesu sprzedaży.