Strona główna Szkolenia Szkolenia menedżerskie DOOR2Leadership Zarządzanie w sytuacjach konfliktowych

Zarządzanie w sytuacjach konfliktowych – szkolenie

Znaczna część wynagrodzenia menedżerów (niektórzy podają, że nawet bywa to ponad ¼) przeznaczana jest na ochronę efektywności pracy przed zgubnymi skutkami konfliktów, co stanowi niemałą inwestycję.

Czas ten zostanie skrócony, jeśli menedżerowie będą potrafili rozpoznawać źródła konfliktu i skutecznie reagować w jego wcześniejszej fazie. Wtedy nie będą się bali interweniować w sytuacji konfliktowej.

Zarządzenie konfliktem w pracy – tematy warsztatu

Zarządzanie konfliktem w zespole wymaga konkretnych kompetencji (interpersonalnych i nie tylko) od menedżera. Przyczyny konfliktów bywają różne, ale w tak trudnych sytuacjach jako lider możesz zastosować techniki przydatne w rozwiązywaniu konfliktów i wykorzystać efektywne strategie niezastąpione w konkretnej sytuacji konfliktu. Szkolenie Zarządzanie konfliktem w DOOR pomoże Ci opanować techniki niezbędne do umiejętnego zarządzania konfliktem w zespole. 

Zobacz, jakie tematy poruszymy w trakcie szkolenia!

  • Czym jest konflikt
  • Różne teorie konfliktu
  • Konsekwencje, jakie niosą ze sobą nierozwiązane konflikty w pracy
  • Przyczyny konfliktu – diagnoza przyczyn, źródła konfliktów i fazy eskalacji konfliktów
  • Fazy rozwoju konfliktu
  • Możliwe style współpracy zespołu
  • Style i zbiór technik rozwiązywania konfliktów
  • Proces rozwiązywania konfliktów
  • Normy wspomagające rozwiązywanie konfliktu
  • Komunikacja w konflikcie wśród członków zespołu
  • Rola mediatora – strony sporu i „trzecia strona” w konflikcie
  • Wypracowywanie rozwiązań sytuacji konfliktowych

Czas trwania szkolenia2 dni

Czego dowiesz się na szkoleniu? 

Wiemy, jak dużym wyzwaniem w firmie jest zarządzanie konfliktami. Szkolenie menedżerskie przygotowane przez ekspertów DOOR dostarczy Ci narzędzi, które pomogą Ci rozwiązywać konflikty i zadbać o jakość komunikacji pomiędzy członkami zespołu. Jakie są cele szkolenia? Jaką wiedzę wyniesiesz ze spotkania? W trakcie szkolenia dowiesz się:

  • jak szybko dostrzegać konflikt (źródła konfliktów, fazy konfliktu, motywacje każdej ze stron konfliktu),
  • jak wygląda określanie indywidualnego stylu zachowania pracowników (strony konfliktu) i jak to wpływa na reagowanie na sytuacje konfliktu,
  • jakie są praktyczne metody rozwiązywania konfliktów.

Razem z innymi uczestnikami szkolenia przećwiczysz sposoby reagowania w sytuacji konfliktowej. Nasi trenerzy dostarczą Ci praktyczną wiedzę i narzędzia, jak radzić sobie z konfliktami i rozwiązania sporu przekuwać w korzyści – konstruktywne konflikty mogą przecież sprzyjać wypracowaniu lepszych metod pracy zespołowej.

Dla kogo szkolenie z zarządzania konfliktem w pracy?

Nasze szkolenie jest skierowane do każdego, kto wśród zadań w pracy ma efektywne rozwiązywanie konfliktów. Zapisz się na szkolenie, jeżeli:

  • w codziennej pracy zmagasz się z sytuacjami sprzecznych interesów wśród stron,
  • zarządzasz zespołem,
  • posiadasz własną firmę,
  • zajmujesz się negocjacjami zakupowymi lub handlem,
  • chcesz szybciej ustalać przyczyny powstawania konfliktów i doprowadzać do ich rozwiązania,
  • chcesz rozwinąć swoje umiejętności komunikacji.

Konflikty w pracy? Zapisz się na szkolenie!

Znasz już opis szkolenia, korzyści i cele. To brzmi jak szkolenie stworzone idealnie dla Ciebie? Konflikty w pracy nie muszą dłużej być uciążliwe. Sprawdź dostępne terminy szkoleń otwartych w zakładce Szkolenia otwarte. Jeśli zależy Ci na szkoleniu stacjonarnym w siedzibie Twojej firmy, skontaktuj się z nami! Zadzwoń do nas pod numer telefonu +48 662 287 280 lub napisz e-mail na adres door@door.com.pl. Chcesz wiedzieć jeszcze więcej? Sprawdź pozostałe szkolenia dla menedżerów w zakładce Szkolenia menedżerskie!