Zarządzanie zespołem projektowym – szkolenie
Poznaj sposoby na skuteczne zarządzanie zespołem!
Chcesz poszerzać swoje kompetencje w zarządzaniu zespołem? Planujesz nauczyć się metod sprawnego delegowania zadań, dowiedzieć się, jak motywować pracowników, aby mogli pracować wydajnie? Dowiedz się, jak zarządzać zespołem na naszym szkoleniu menedżerskim dla firm! Sprawdź wszystkie nasze szkolenia stacjonarne i szkolenia otwarte.
Zarządzanie zespołem pracowników – etapy
Jakie wyzwania stoją przed menedżerem, którego zadaniem będzie kierowanie zespołem? Zadania i sytuacje z jakimi ma do czynienia menedżer projektu dotyczą poszczególnych etapów:
- Planowanie organizacyjne – silnie powiązane z planowaniem komunikacji wśród członków zespołu projektowego oraz kierownika projektu.
- Pozyskiwania personelu ze szczególnym uwzględnieniem metod doboru pracowników do budowania zespołu w procesie rekrutacji. Zgrany zespół to podstawa sukcesu i prosta metoda na zwiększenie efektywności oraz osiąganie wyników.
- Kształtowanie zespołu i kierowanie zespołami pracowniczymi – rozwijanie i doskonalenia pracy zespołowej oraz wspólnej realizacji celów.
- Monitorowania realizacji pracy zespołu, gdy któryś członek zespołu potrzebuje dodatkowej interwencji.
Na każdym z tych etapów menedżer projektu napotyka określone trudności związane z zarządzaniem zespołem. Jeszcze innym wyzwaniem jest kierowanie zespołem wirtualnym. Więcej na ten temat dowiesz się na szkoleniu z zarządzania zespołem wirtualnym.
Tematy warsztatu z zarządzania zespołem projektowym – Warszawa i cała Polska
Zarządzanie zespołem projektowym to nie lada wyzwanie dla menedżera. Członkowie zespołu muszą współpracować tak, aby zapewnić optymalne wyniki pracy projektowej. Zadania lidera to przede wszystkim dobór właściwych osób do odpowiednich zadań, prowadzenie efektywnych spotkań projektowych i takie zarządzanie pracą, aby osiągnąć zamierzone cele. Chcesz mądrze zarządzań swoim zespołem podczas pracy nad projektem? Zapisz się na nasze szkolenie.
Poznaj pełny program szkolenia o tym, jak zarządzać zespołem projektowym.
- Świadomość zasad zarządzania zespołem projektowym.
- Czas, oczekiwany rezultat, zasoby – nierozerwalność, współzależność oraz wpływ tych wielkości na definicję sukcesu projektu
- Cechy Lidera Projektu
- Angażowanie do zespołu projektowego, motywowanie pracowników
- Negocjowanie wewnątrz organizacji
- Spotkanie Inicjujące Projekt – Normy dla pracy w projekcie w trakcie spotkania zespołu projektowego
- Kryteria prawidłowych celów
- Przydzielanie zadań – Struktura Podziału Pracy
- Delegowanie uprawnień w zespole projektowym
- Dopasowanie zachowania do fazy projektu i uczestników
- Budowanie relacji z Klientem (właścicielem, inwestorem)
- Monitorowanie przebiegu projektu – podejmowanie właściwych interwencji
- Prezentowanie trudnych decyzji – dla zwierzchników, dla wykonawców i zespołu projektowego
- Podziękowanie – Uroczyste zamknięcie Projektu
Czas trwania: 2 dni
Chcesz doskonalić się w zarządzaniu zespołem projektowym? Zarządzanie możesz opanować od podstaw na szkoleniu w DOOR. Nasi trenerzy są do Twojej dyspozycji. Dla uczestników szkolenia przygotowaliśmy materiały szkoleniowe i mnóstwo praktycznej wiedzy z zakresu technik zarządzania zespołem.
Dla kogo szkolenie z zarządzania zespołem?
Pracujesz jako…
- …lider projektu?
- …menedżer zarządzający zasobami ludzkimi?
- …kierownik odpowiedzialny za zespół projektowy?
Nasze szkolenie przeznaczone jest właśnie dla Ciebie. W zależności od potrzeb szkoleniowych organizujemy zarówno szkolenia otwarte, jak i szkolenia zamknięte – stacjonarne i szkolenia online. Sprawdź pełny opis szkolenia, zapisz się na wybrany termin i zostań mistrzem w prowadzeniem zespołów projektowych do sukcesu!
Poznaj korzyści dla uczestników i dla organizacji
Szkolenia z zarządzania zespołem projektowym w DOOR to coś więcej, niż porcja suchej wiedzy. Dostarczamy członkom zespołu praktyczne narzędzia niezbędne do sprawnego i skutecznego zarządzania zespołem. Poznaj cele szkolenia i korzyści dla każdego z uczestników i całej organizacji.
Co zyskujesz jako uczestnik szkolenia?
- Rozwijasz umiejętności budowania teamu i zarządzania zespołem projektowym.
- Poznajesz narzędzia skutecznego delegowania zadań podczas pracy w zespole.
- Pracujesz na zwiększenie efektywności i zadowolenia członków zespołu.
- Uczysz się, jak radzić sobie z trudnymi decyzjami.
- Doskonalisz umiejętności komunikacyjne.
- Wzmacniacz swoje cechy lidera.
Co zyskuje organizacja?
- Lepsze wyniki z realizowanego projektu.
- Wzrost efektywności członków zespołu projektowego.
- Wzrost zadowolenia pracowników.
- Satysfakcja klientów.
Nie czekaj. Już teraz zapisz się na szkolenie menedżerskie w DOOR. Zadzwoń do nas pod numer telefonu +48 662 287 280 albo napisz wiadomość e-mail na adres door@door.com.pl, aby ustalić termin szkolenia.