TEN CC – Strategia pozyskiwania nowych klientów
Szkolenie systematyzuje wiedzę o procesie zdobywania nowych klientów.
Uczy planowania działań podejmowanych w tym celu przez handlowca. Uczestnicy warsztatu poznają opis kroków składających się na strategię oraz narzędzia, które pomogą im w skutecznej jej realizacji. Nabyte umiejętności pozwolą nie tylko zaplanować i przeprowadzić wstępną selekcję potencjalnych klientów, umówić spotkanie, ale również zwiększą efektywność sprzedaży oferowanych produktów i usług.
Cele szkolenia
Poznając etapy procesu pozyskiwania nowych klientów oraz cele działań handlowca na poszczególnych etapach uczestnicy szkolenia będą mogli opracować własną strategię działania. Korzystając z prezentowanych podczas szkolenia narzędzi handlowcy będą potrafili zbudować własną bazę danych oraz dokonać wstępnej preselekcji potencjalnych klientów, a w efekcie działań zwiększyć efektywność kontaktów handlowych. Zdobywając wiedzę z zakresu psychologii i doskonaląc praktyczne umiejętności będą skuteczniej wpływać na rozwój relacji z nowym klientem.
Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?
Trening przeznaczony jest dla pracowników rozpoczynających budowanie własnej bazy klientów oraz handlowców, których zadaniem jest poszukiwanie nowych odbiorców oferowanych produktów i usług.
Tematyka:
- Strategie zarządzania i rozwoju relacji z Klientami
- Strategia pozyskiwania nowych Klientów TEN – CC
- Psychologia kontaktów handlowych
- Komunikacja w sprzedaży