Komunikacja w relacjach biznesowych

Każdy obszar naszego życia społecznego, jest nasycony komunikacją, od której zależą nasze relacje. Efektywność porozumiewania się z innymi w ogromnym stopniu zależy od świadomości czynników, które wpływają na komunikację między ludźmi i wykorzystania tej wiedzy w praktyce.

Każdy widzi i rozumie otaczający go świat w sobie właściwy sposób. Z tych powodów często odmiennie reagujemy na określone sytuacje. Na przykład jedno nieodpowiednie słowo, akcent decyduje o tym, że „tracimy” rozmówcę. Ważne jest nie to, co zamierzaliśmy powiedzieć, a to, jak zostaliśmy zrozumiani!

Cele szkolenia:

  • Poznanie zasad procesu komunikacyjnego;
  • Odkrycie własnych nawyków komunikacyjnych;
  • Poznanie sposobów dopasowania komunikacji do osób o różnym zachowaniu;
  • Poprawienie umiejętności perswazji i argumentacji;
  • Większa precyzja przekazu;
  • Porozumiewanie się z innymi w sytuacjach trudnych w sposób mniej konfliktowy;
  • Właściwe stosowanie narzędzi w komunikacji asertywnej, obronie własnego stanowiska i egzekwowania ustaleń.

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy podczas bezpośrednich kontaktów ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi, klientami chcą się komunikować efektywniej. Chcą poznać i przećwiczyć różne techniki komunikacyjne, a następnie samodzielnie wykorzystywać je w codziennych sytuacjach.

Tematyka:

  • Skąd biorą się różnice pomiędzy tym, co chcieliśmy przekazać a tym, jak zostaliśmy zrozumiani
  • Analiza własnej osoby – Jak jestem postrzegany przez innych
  • Moje nawyki komunikacyjne a nawyki innych
  • Elastyczność i dopasowanie przekazu komunikacyjnego
  • Błędy na poziomie treści
  • Emocjonalne przeszkody komunikacyjne
  • Słuchanie – aż i po prostu
  • Zaburzenia, przeszkody w dyskusji grupowej
  • Rozmowa „z wizją końca” – co chcę uzyskać
  • Oddzielenie emocji i interpretacji od treści
  • Asertywność – co oznacza i z czego wynika
  • Narzędzia komunikacji asertywnej: Komunikat JA,– metoda Jujitsu
  • Reakcja na emocjonalną krytykę

    2 400 PLN netto + 23% VAT (szkolenie online - ZOOM)


    Wypełnij zgłoszenie:





    Płatność:
    Jestem płatnikiem VAT

    Nie jestem płatnikiem VAT

    PROSZĘ O WYSTAWIENIE FAKTURY PRO FORMA