Komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych

Konflikty, zarówno te widoczne, jak i ukryte, to uboczny efekt współpracy z innymi ludźmi. Najczęściej wynikają z trudności w prawidłowym komunikowaniu się pracowników między sobą oraz z braku umiejętności współpracy. Każdemu konfliktowi towarzyszą negatywne emocje mające zgubny wpływ na efektywność pracy. Podczas szkolenia pokażemy nie tylko, jak rozwiązywać konflikty, ale także jak twórczo je wykorzystywać.

Cel szkolenia:

  • Diagnozowanie konfliktu, fazy w jakiej się znajduje, ewentualnych skutków dla całego zespołu.
  • Wyrażanie własnych opinii w sposób niezagrażający dla innych.
  • Umiejętne reagowanie na czyjeś negatywne emocje.
  • Postępowanie w sytuacjach emocjonalnych bez eskalowania konfliktu.
  • Poznanie własnego, naturalnego stylu zachowania w sytuacji konfliktowej.
  • Zapobieganie konfliktom.
  • Stosowanie efektywnego procesu rozwiązywania mediacji w konflikcie stron.

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Trening przeznaczony jest dla pracowników, którzy w swojej pracy spotykają się z sytuacjami nieporozumień, rozbieżnych opinii, różnic interesów i innych sytuacji konfliktogennych. Rozwiązują sytuacje konfliktowe w swoich zespołach.

Tematyka:

  • Diagnoza konfliktu.
  • Różne poglądy na temat konfliktu.
  • Źródła i przyczyny konfliktu.
  • Fazy rozwoju konfliktu i dopasowanie sposobu interwencji.
  • Komunikacja w konflikcie
  • Emocje w konflikcie
  • Rola trzeciej strony w konflikcie
  • Kroki rozwiązywania konfliktu
  • Normy wspomagające rozwiązywanie konfliktów.
  • Narzędzia komunikacyjne przydatne w konflikcie.
  • Wypracowywanie rozwiązań sytuacji konfliktowych.

    2 400 PLN netto + 23% VAT (szkolenie online - ZOOM)


    Wypełnij zgłoszenie:





    Płatność:
    Jestem płatnikiem VAT

    Nie jestem płatnikiem VAT

    PROSZĘ O WYSTAWIENIE FAKTURY PRO FORMA