Pozyskiwanie nowych klientów
Otwieranie nowych szans współpracy z klientem to najtrudniejszy element procesu, a bez niego nie ma całej reszty.
Potencjalni klienci są zwykle niechętni wobec działań sprzedawcy na tym etapie. Budują cały system zabezpieczeń, by uniknąć interakcji.
Motywacja sprzedawców szybko spada wraz z ilością niepowodzeń.
Konkurencja robi to samo, a klienci tym bardziej wszystkich postrzegają jako natrętów.
Jak zatem zwiększyć swoją skuteczność, podtrzymać dyscyplinę w realizacji tych działań i wyraźnie odróżnić się od innych?
Tematy szkolenia:
- Nie chodzi o spotkanie, ale o wartościową rozmowę.
- Ocena i porządkowanie szans – nie tylko więcej, ale lepiej.
- Moja propozycja wartości – czyli dlaczego mieliby właśnie ze mną rozmawiać.
- Przełamywanie niechęci jeszcze przed rozmową.
- Planowanie pierwszej rozmowy.
- Potencjalne pytania i zastrzeżenia klienta oraz moje odpowiedzi.
- Realizacja planowanej rozmowy i dalsze kroki