Trudne rozmowy – DialogueWorks

  • Czy borykasz się z niedotrzymywaniem obietnic, słabą jakością przepływu informacji, brakiem poczucia odpowiedzialności, nieproduktywnymi spotkaniami, nieprzestrzeganiem zasad, niemówieniem prawdy, chłodnymi relacjami, brakiem szacunku, niechęcią, złą postawą, ciągnącymi się konfliktami?
  • Czy musisz sobie radzić z ludźmi, którzy krytykują Ciebie lub innych, zrzucają na innych zwoją pracę, unikają konfrontacji, nie dotrzymują terminów lub nie chcą zdobywać nowych umiejętności?
  • A może masz do czynienia ze „świętymi krowami” lub z tymi, którzy robią coś „dla świętego spokoju” albo jak ognia unikają jakiegokolwiek sporu?

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?

Gdy nauczysz się rozmawiać o tym, co jest najważniejsze, będziesz mógł odkryć sprawy, które ułatwią rozwiązanie problemu i podjęcie decyzji. To przełoży się na zadowolenie pracowników i Klientów. Lepsza współpraca w zespole doprowadzi do twórczego rozwiązywania problemów, pozwoli skupić się na rezultatach i poprawi osiągnięcia. Będziesz w stanie poprawić współpracę i odpowiedzialność przy jednoczesnym wzmocnieniu szacunku i zaufania.

 

  • Szczera rozmowa stymuluje osiąganie rezultatów, wspiera kulturę organizacji opartą o wzajemny szacunek i podnosi jakość relacji – w przeciwieństwie do udawanej rozmowy, w której jest wiele słów, ale mało treści.
  • Autentyczna konwersacja wymaga umiejętności prowadzenia dialogu, który prowadzi do zaangażowania i otwartych rozmów o tym, co naprawdę ważne.

DialogueWORKS efektywnie uczy, jak zauważać zachowania mające wpływ na komunikację i odkrywać tendencje, które niszczą próbę dialogu, a co ważniejsze, dokładnie pokazuje, jak można sobie z tym poradzić! Uczestnicy uczą się umiejętności efektywnej konwersacji. Osobista zdolność do prowadzenia trudnych rozmów jest kluczem do podnoszenia skuteczności zespołów. Celem tego warsztatu, jest pomóc ludziom w osiąganiu rezultatów.

Zawartość merytoryczna programu  została opracowana przez John R. Stokera, autora m.in. książki „Overcoming Fake Talk”. John R. Stoker jest Prezesem i założycielem instytutu DialigueWorks i byłym v-ce Prezesem VitalSmarts i współtwórcą programu Crucial Conversations.

Cele szkolenia:

Szkolenie pomoże ci udoskonalić wiele umiejętności, które poprawią twoje zarówno osobiste, jak i zawodowe życie. Szczególnie nauczysz się:

  • Świadomie odnajdywać się w różnych trudnych rozmowach, co pozwoli ci prowadzić owocny dialog.
  • Rozpoznawać, kiedy twój sposób myślenia wywołuje zachowania, które podważają szacunek i zniechęcają innych do angażowania się.
  • Poszukiwać i dostarczać informacji zwrotnych mających wpływ na poprawę skuteczności i odpowiedzialności.
  • Zadawać pytania, które wzmacniają współpracę i innowacyjność przy jednoczesnym budowaniu szacunku.
  • Wyrażać swoje opinie, punkty widzenia, bez wywoływania sprzeciwu lub konfliktu.
  • Przedstawiać informacje w sposób zdecydowany i przekonywujący.
  • Rozwiązywać konflikty w sposób zachęcający do współpracy.
  • Radzić sobie z reakcjami obronnymi i agresywnymi, a także dochodzić do informacji ukrytej za emocjami.
  • Rozwiązywać problemy przez zachętę do komunikowania się i poszukiwania innych punktów widzenia.

Tematyka szkolenia:

  • Co to jest dialog i dlaczego jest ważny ?
  • Zauważ i odsuń swoje myśli, żeby odkryć, co dzieje się podczas rozmowy.
  • Wyrażaj myśli, żeby tworzyć pole wspólnych znaczeń.
  • Pytaj, żeby się dowiedzieć.
  • Słuchaj aktywnie, żeby łączyć.
  • Synteza: dialog strategiczny.

    2 400 PLN netto + 23% VAT (szkolenie online - ZOOM)


    Wypełnij zgłoszenie:





    Płatność:
    Jestem płatnikiem VAT

    Nie jestem płatnikiem VAT

    PROSZĘ O WYSTAWIENIE FAKTURY PRO FORMA