Szkolenia interpersonalne – komunikacja interpersonalna to klucz do sukcesu
Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie z komunikacji interpersonalnej uwrażliwi pracowników na drugiego człowieka – wzmocni empatię, a także umiejętność zrozumienia innych ludzi i rozpoznawania ich potrzeb oraz uczuć. Zdolność sprawnej komunikacji i zauważania punktu widzenia współpracowników lub klientów znacząco wpłynie zarówno na atmosferę, jaka panuje w firmie, jak i na satysfakcjonujący kontakt z otoczeniem. To natomiast bezpośrednio przełoży się na osiągane wyniki oraz dobry wizerunek marki.
Zapisz się na szkolenie, które pozwoli Ci poznać tajniki skutecznego porozumiewania się z innymi ludźmi w zespole i doskonalić umiejętności interpersonalne. Zapraszamy na profesjonalne szkolenie z umiejętności interpersonalnych, które ułatwi proces komunikacji zarówno w pracy, jak i w codziennym życiu. Zgłoś swój udział – zadzwoń do nas +48 662 287 280 albo napisz door@door.com.pl.
Komunikacja interpersonalna – szkolenie jest niezwykle ważne!
Każdy ma swoje nawyki i przyzwyczajenia w zachowaniach językowych, które niekiedy mogą negatywnie wpływać na to, jak w określonych sytuacjach odbiera nas otoczenie. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej pozwoli wzmocnić atuty i wyeliminować błędy, a wady przekuje w zalety. Zespół doświadczonych ekspertów nauczy Was nie tylko tego, jak rozmawiać z drugim człowiekiem, ale też – jak właściwie się prezentować w różnych branżach. Ważne są tutaj takie zagadnienia, jak:
- mowa ciała (komunikacja niewerbalna),
- umiejętność aktywnego słuchania,
- jasne wyrażanie myśli i uczuć,
- odpowiednie sygnalizowanie potrzeb,
- udzielanie rad,
- umiejętne przyjmowanie uzasadnionej, merytorycznej krytyki.
Umiejętności miękkie i prawidłowa komunikacja werbalna oraz niewerbalna są potrzebne zarówno jednostce, jak i całej organizacji. Szkolenia interpersonalne to okazja do rozwinięcia niezbędnych w pracy kompetencji i ukształtowania przydatnych nawyków. Dzięki nim możecie pracować lepiej jako zespół, ale też po prostu lepiej dogadywać się w codziennych sytuacjach i w życiu prywatnym. Szkolenie skrojone na potrzeby zespołu w znacznym stopniu zwiększy efektywność pracy w zespole, ale poruszymy też takie kwestie, jak wystąpienia publiczne, radzenie sobie ze stresem i język ciała.
Szkolenie interpersonalne – dla wartościowych relacji
W trakcie szkolenia interpersonalnego pracownicy nauczą się jak budować trwałe, wartościowe relacje, jak i kiedy stawiać granice oraz w jaki sposób dbać o komfort swój i innych. To nie tylko nauka dobrego słuchania i nienagannej prezencji oraz szkolenie z efektywnej komunikacji, ale też trening rozwoju osobistego, który umożliwi odnalezienie własnego “ja”. To ważne, by znać swoje atuty, wierzyć we własną wartość i z szacunkiem traktować zarówno siebie, jak i drugiego człowieka – dzięki temu uda nam się zbudować szczere relacje, które w biznesie owocować będą udaną, długoterminową współpracą oraz jak najlepszymi opiniami.
Dla kogo szkolenie z umiejętności interpersonalnych?
To szkolenie interpersonalne jest dla Ciebie, jeśli:
- na co dzień pracujesz z klientem,
- w Twoim zespole zdarzają się problemy z komunikacją.
- chcesz zwiększyć swoje kompetencje menedżerskie,
- pragniesz poznać metody skutecznej komunikacji,
- zależy Ci na rozwoju osobistym.
Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – poznaj niezbędne narzędzia i techniki
Podczas szkolenia zapoznamy Was z najbardziej skutecznymi narzędziami oraz jak najlepszymi technikami pracy nad sobą i nad relacjami z drugim człowiekiem. Nauczymy Was co zrobić, aby wywrzeć dobre wrażenie na rozmówcy, podtrzymać jego zainteresowanie oraz przekonać go do siebie. Dużą uwagę poświęcimy kwestiom związanym z empatią oraz mową ciała, dzięki którym łatwiej będzie Wam zrozumieć rozmówcę, rozpoznać i uszanować jego punkt widzenia, a także bezinwazyjne zaproponować nowe rozwiązania, które warto poddać rozwadze. Jesteśmy do Waszej dyspozycji!