Szkolenia interpersonalne – komunikacja interpersonalna to klucz do sukcesu

Profesjonalnie przeprowadzone szkolenie z komunikacji interpersonalnej uwrażliwi pracowników na drugiego człowieka – wzmocni empatię, a także umiejętność zrozumienia innych ludzi i rozpoznawania ich potrzeb oraz uczuć. Zdolność sprawnej komunikacji i zauważania punktu widzenia współpracowników lub klientów znacząco wpłynie zarówno na atmosferę, jaka panuje w firmie, jak i na satysfakcjonujący kontakt z otoczeniem. To natomiast bezpośrednio przełoży się na osiągane wyniki oraz dobry wizerunek marki.

Komunikacja interpersonalna – szkolenie jest niezwykle ważne!

Każdy ma swoje nawyki i przyzwyczajenia, które niekiedy mogą negatywnie wpływać na to, jak odbiera nas otoczenie. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej pozwoli wzmocnić atuty i wyeliminować błędy, a wady przekuje w zalety. Zespół doświadczonych ekspertów nauczy Was nie tylko tego, jak rozmawiać z drugim człowiekiem, ale też – jak właściwie się prezentować. Ważne są tutaj takie zagadnienia, jak mowa ciała, jasne wyrażanie myśli i uczuć, odpowiednie sygnalizowanie potrzeb, udzielanie rad oraz umiejętne przyjmowanie uzasadnionej, merytorycznej krytyki.

Szkolenie interpersonalne – dla wartościowych relacji

W trakcie szkolenia interpersonalnego pracownicy nauczą się jak budować trwałe, wartościowe relacje, jak i kiedy stawiać granice oraz w jaki sposób dbać o komfort swój i innych. To nie tylko nauka dobrego słuchania i nienagannej prezencji, ale też trening rozwoju osobistego, który umożliwi odnalezienie własnego “ja”. To ważne, by znać swoje atuty, wierzyć we własną wartość i z szacunkiem traktować zarówno siebie, jak i drugiego człowieka – dzięki temu uda nam się zbudować szczere relacje, które w biznesie owocować będą udaną, długoterminową współpracą oraz jak najlepszymi opiniami.

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – niezbędne narzędzia i najlepsze techniki

Podczas szkolenia zapoznamy Was z najbardziej skutecznymi narzędziami oraz jak najlepszymi technikami pracy nad sobą i nad relacjami z drugim człowiekiem. Nauczymy Was co zrobić, aby wywrzeć dobre wrażenie na rozmówcy, podtrzymać jego zainteresowanie oraz przekonać go do siebie. Dużą uwagę poświęcimy kwestiom związanym z empatią oraz mową ciała, dzięki którym łatwiej będzie Wam zrozumieć rozmówcę, rozpoznać i uszanować jego punkt widzenia, a także bezinwazyjne zaproponować nowe rozwiązania, które warto poddać rozwadze. Jesteśmy do Waszej dyspozycji!